Oğlum 5 ay 7 günlük . Şimdiye kadar uyuturken aşırı sorunlar yaşamadım . Yarı emerek yarı pışpışlayarak çok nadir kendi kendine uyuyordu . Ama son bi kaç gündür nedense emerken kendini geriye doğru atıyor meme ucunu ezerek asılıyor . Yanında yatarak uyutayım diyorum sürekli ayaklarıyla oynuyor . Hadi sallayayım diyorum yine geriye doğru atıyor inmek istiyor gibi . Sallamaya devam ediyorum sonra inleyerek sanki kendi kendine konuşur gibi uykuya geçiyor . Neden böyle oldu . Bundan sonra böyle mi olacak . İyi kötü bi düzenimiz vardı . Artık emerek de uyumuyor . Ne yapmalıyım ?