Tugbalina Merhaba güzel anneler kızım henüz 17 aylık ve ben kızıma uyurken kitap okumak istiyorum nasıl ve ne zaman başlamalıyım bilemiyorum yoksa çok mu erken kafam karıştı. Onebileceginiz kitap önerilerinde açığım tabi ☺️☺️
Y-A-Annesi Tugbalina benimki 6 aylık olacak 4 aylık iken başladım günde 3 defa kitap okuyorum bayılıyor o resimlere bakıp dinliyor ben de okuyorum
Y-A-Annesi Y-A-Annesi büyük sorular kitapta alabilirsin Hepsiburada ben setini 60 TL almıştım şimdi pahalanmistir ama çok güzel onu bile gösteriyorum aynada hem kendine bakıyor hem de resimlere bakıyor okuyorum öyle
Y-A-Annesi Tugbalina valla bilmiyorum geç mi erken mi diye de ben araştırmıştım zaten bebekle bol bol konuşman gerek ben de konuşacak bir şey bulamıyorum ki kitap başladım hem dil açısından hem de etkinlik olarak araya koydum. İyi ki de yapmışım bayılıyorlar
Tugbalina Y-A-Annesi bende öyle düşünüyorum kendim kitap okumayı çok seviyorum o yüzden kızıma da aşılamak istiyorum bu duyguyu
Tugbalina Y-A-Annesi evet biliyorum onu bi de hayvanlarla olanı var sanırım ikisini de bi indirim yakalayıp almak istiyorum
Y-A-Annesi Tugbalina Hepsiburadada 3kitap 25 TL di en son tıkla kazanla 3 kitabı 5 TL aldığım bile oldu takip edebilirsin 🥰
Noname21 Tugbalina tavsancan ve faresu serisi Ben yapmadım Tarçın ve arkadaşları Minik ayı denize gidiyor
Canncan Oglum uc aylik yanina uzanip okuyorum resimlerine cok dikkatli bakiyor simdilik ben okurken sakin kaliyor umarim hep oyle olur🤗