Merhaba güzel anneler, az önce sağlık ocağındaki ebemiz aradı. 6-12 haftalık bebeklere fakülte hastanesinde rota virüsü aşısını ücretsiz yaptıklarını söyledi. Ben Kayseride yaşıyorum bura için mi geçerli genel olarak mı böyle tam bilmiyorum ama bildiğiniz gibi pahalı bir aşıydı belki faydalı olur 😊