Anneler selam,
Öncelikle emzirme/mama verme hassasiyetini gözetip affınıza sığınarak bir soru soracağım. Sütüm azalıyor mu anlamak adına soruyorum. Epeydir sağım yapmamıştım. Bugün bebeğim emdikten 1 saat sonra sağım yaptım çıkan miktar beni biraz üzdü. Ek gıdaya başladık 6 aylığız tam kestiremiyorum yetiyor mu doyuyor mu? Sağım yapan varsa tek göğüsten bu dönemde kaç ml oluyordu sütünüz?