ELaaaedaa KIZLAR MERHABA BEBEĞİM 20 günlük hipp mama kullanıyorum anne sütü de veriyorum ama iki gündür mama yı kusuo arada acaba mama mı değişsem siz hangisini kullanıosnz..
Melekanne91 ELaaaedaa nasl bir kusma az az mi cok fazlami.eger cok kusuyorsa dokunuyor degstrmeniz gerekir bizde hipp kullaniyorz dogdugundan beri oyle bisey yasamadik memnunuz.ama degistrceksenizde sma evolvia bakalbrsnz
Melekanne91 ELaaaedaa reflu olablr mi acaba mama alerjisi cok kusma oluyor ama sadece mama iler mi besleniyor.yer yemez mi kusuyr
Cennetagaci ELaaaedaa Korkmayın doyduğu için fazlasını çıkarıyor her bebekte olur. Bir süre sonra geçer. Hatta sevinin güzel doyduğunun işareti :)
ELaaaedaa @“Melekanne91”#p21166751anne sütü ile kusma olmuo genellikle anne sütü sağıp verıyorum mama verdiğimde kusma oluo