Benim kızım da 7. Ayına girecek 6 aşıkken almıştık hiç ayağa bile kalkınca destekli duramazdı şimdi düşmeden kendi oturuyor yürüteçle istediği her yere gidiyor dik durmaya dönmeye sürünmeye başladı teşvik ettiğini destek olduğunu düşünüyorum bende ondan önce hiçbir şekilde bunları yapmıyordu çünkü