Miran47 ben yaptırdım. Yaptırmayan da çok. Çevremde tanıdıklarımızın çocukları rota olmuş bir ay kendilerine gelememiş çocuklar. Ücretli olduğu için ve devlet karşılamadığı için aileler gerekli görmüyo. Yani çocuğum rota olabilir olmayadabilir ama olduğunda keşke yaptırsaydım demektense yaptırmak daha mantıklı. Ben yaptırdım üç dozu da şükür bitti. Aşılı olupta rota olan bebeklerde var. Aşıya rağmen zor geçiriyorlar ki aşı olmasa neler olur kim bilir. Doktorumuzda sağlık ocağındaki ebe de yaptırın öneririz ama ücretli olduğu için ailelere bırakıyoruz deyince olan paraya olsun giden para olsun deyip yaptırdık biz.