Merhaba bebegim daha 4 gunluk bugun babybjorn un icine koydum rahatca uyudu ama sanki kafasi gomuluyor icerde ayni sorun yatas juno da da yasiyorum tecrubeli anneler yardimci olabilir mi normal mi bu yatislar yoksa cok mu erken bunlari kullanmak icin tesekkurler simdiden