Aselikoommm sallamak cok yorucu süreç malesef sırf sallanmak için uyanıyorlar oglum 1 yaşına kadar salladım daha sonra odasını ayırıp uyku egıtımı verdım 2 bucuk yasında suan hala kendı odasında sallanmadan uyuyor sımdı kızım oldu 4 aylık gunduz uykularımız cok kotu en fazla yarım saat uyur sonra uyumadıgı için huysuzlanır aglar tekrar uyuturum gunde kac uyku yaptıgımız belirsız gece uykularımız cok ıyı 2 defa emmek için uyanır emerken uyur sallamama gerek kalmaz. Ek gıdaya gecınce uyku egıtımı vermeyi dusunuyorum bakalım.