Elika00 GizemElf eğer ilacı yazdırmak için gidecekseniz boşuna yazdırmayın direk eczaneden alın hem muayene parası veriyorsunuz hem fark ücreti aynı şeye denk geliyor zaten
Esra_58 GizemElf karsiliyor fakat alacaksanız hastaneye gdiip yazdircksaniz muane parası falan filan aynı fiyata geliyor 23 TL filan galiba
Olric11 GizemElf bir hafta önce aldım karşılıyor Bugün sistem değişmediyse 🙃ülkemin saniyesi saniyesini tutmuyor çünkü