Şimdi 1 sene önce saçlarımı ombre yaptırmıştım hamilelik bebek derken ancak şimdi fırsat buldum saçım da uzun belime kadar dip boyası 450 TL dedi die bNde bebelerime bayramlık aldım ve kendim boyamaya karar verdim yaklaşık 5 sene kendim boyadım , ama bimden palette ve sea colour boya aldım bu sea coluorn içinde bı tanesi 5.0 boyaya aitmiş bebe ağlarken hazırladığım için farketmedim.ve saça sürdüm şimdi ne yapmam lazım uçlar bı garip üstü bı garip oldu saçıma uzun zamandır boya açıcı değmedi kendim açıp yapabilir miyim marka önerebilir misiniz yoksa koyu renk mi yapsam? Tüm saça şuan 1000 TL veriyorlar ve vermeye kıyamıyorum