Ee22
Kızınızda kaşınıyorsa bilemiyorum başka bir doktorada gidin isterseniz ama zaten size kür vermiş genelde uyuz teşhisi konulduğunda veriliyor valla ben usandım artık doğum yaptığımdan beri çekiyorum kızım 1,5 aylıkken onda çıkınca teşhis konuldu bende de anlamadılar kuruluğa bağlı döküntü denildi kızım 5 aylık olucak hala kızımda var aktif değil diyolar ama geçmiyor bebekte kolay kolay uzun sürüyor maalesef