iremaydinli
Bu aşı sorgulamadan yaptırılmalı, çok önemli bir aşı, rota kapan bebeklerin yüzde 25 ölüm oranları var Allah korusun, hemen yaptır, sakın vakit kaybet ne, ben 3 doz yaptırdım, ishal oldu iki günde geçti, çok kolay atlattık, karnı bile agrimadi, sadece kakası suluydu o kadar, hastaneye bile gitmedik, doktorumuza yazdık, aşı oldu sorun olmaz bol sivi tüketsin geçer dedi, gerçektende öyle oldu, iki güne azaldı, sonra yavaş yavaş normale döndü…