Kdrsmsgkcbs Merhaba hanımlar sütü kaynatıp nescafe içebilir miyim oğlum çok gazlı dokunur mu ya da uykusuzluk yapar mı???
Tuba Kdrsmsgkcbs ben emzirdikten sonra hemen bi fincan iciyorum günde. doktorumla ebem izin vermisti. ama emzirmeden hemen sonra olmasi sartiyla😊 bir dahaki emzirmeye kadar vucudda azaliyor kafeini
Bereninannesi Kdrsmsgkcbs ılk uc ayda cok gaz sorunu yasadık doktorumuz kafein içeren şeyler gaz yapar demıstı kahve ve çay yani.. ama tabi ben yinede çay içmiştim çaysız hayat düşünemıyorm 🤕
Ebruferit Kdrsmsgkcbs ben 2 ayından sonra herseyi yedim içtim günlük bazen 1 günde bir içtim nescafe çok seviyorum şükür bir sorun yapmado😊
Psikolog Kac aylik oglunuz? Icmemenizi tavsiye ederim heleki gazli cocuklarda uyku problemi de oldugu icin
Tuba Kdrsmsgkcbs bakarsın bir eğer gaz huysuzluk falan yapmıyorsa her gün öyle bi fincan içersin emzirdikten sonra🙈
MinikMucizemNil Her gün bir kupa içiyorum. Alışkanlık. İçmezsem kendimi dinç hissedemiyorum. Sütsüz. Bi zararını da görmedim henüz. Nadiren 2-3 bile oluyor. Filtre yada amerikano da içiyorum arada. Gerçi ben hiç kısmıyorum acı filan da yiyorum baharatlı filan