Acemibiranne17 Kızlar bebeğim 7 günlük. Sarılık sınırı16 çıktı. Doktor günde 4 sefer mama vermemi ve aralarda mutlaka emzirmemi söyledi. Saat başı zaten emziriyordum ama hiç etki etmemiş. Bu şekilde sarılığı atlatan varmı yardım edin😔
Zeynep-29a Acemibiranne17 benim kızımın da 15 di , ben bir haftada yendim , gece gündüz 1 saatte verdim , sık besleyin
Ayseeymen Acemibiranne17 ne kadar doğru tartışılır ama şekerli su sayesinde atlattık 1 2 kaşık verdik hergun sınırdan döndük
Ondina Acemibiranne17 biz sarılıktan 1 gece hastanede yattık. Sütüm azdı, her emzirme sonrası mama verdim. Kilosu filan arttı toparlandı. Tam kendi rengi 3 aylıkken geldi. Tabi bizimki kan uyuşmazlığına bağlıydı, ondan uzun sürdü.
Elif554 Acemibiranne17 benimki de 15 ti bir gece hastaneye yattı düştü biraz 1 hafta mama verdim sonra bıraktım düzeldi zaten sürekli emzirdim
Merymahrz- Mama verin mutlaka ben günde bir kere verdi o bile fayda etmişti ki bizimki daha yüksekti bir gece hastanede bile yattık
sb- Acemibiranne17 oğlum 16.83le hastanede yattı bir gece 5günlüktü ertesi gün 8e düştü 3gün mama meme gittik 9günşükken 4e düşmüştü düşüyor hemen korkmayın yeterki sık sık besleyin