Merhaba kızlar 19 aylık kızım normalde memeye düşerken 4 gündür rahatsız we aşırı balgam war ne emiyor ne birşey yiyor su bile içmiyor aranızda yaşayan war mı bu durumu acaba balgam olduğu için mide bulantısı olduğundan mı bu durum. Hastalığı hafifleyince emmeye başlar mı? Yardımcı olursanız çok sewinirim 🙏