Merhaba kızlar bebegimin yüzünde isilik benzeri kırmızı yaralar cıktı ve suan sarı kabuk kabuk oldular sürekli olarak krem kullanıyorum fakat ne yazık ki geçmedi sizin önerebileceğiniz başka bi çözüm yolu var mıdır bebegimin canı yanıyodur diye aklım çıkıyo 😔