Zgsvrpcn benim de 30 günlük bebeğim puset bağlanmadığı için düşmüştü kafatasında kırık bardı birde kanaması olmuştu 10 gün kadar yoğun bakımda uyuttular ağrısını hissetmesin diye sonrasında yavaş yavaş topladı fakat çok ağır ilaçlar vs kullanıldı. Ama devlet hastaneleri bende zamanında okumuştum genelde eve gönderiyorlar bence bi kaç yere gidin sonuçta kafası ve minicik bir bebek inşallah hemen iyileşir kuzucuk çok geçmiş olsun