Merhaba güzel anneler . Oğlum 4ay 12 günlük 5gunden beri hep huzursuz sanki bir yerini acıtıyormuşum gibi feryat figan ağlıyor. Dış etleri de kaşınıyor sürekli salyasi akıyor el hep ağızda. Geceleri de uyumamaya başladı uyuyunca da çok huzursuz hep kafasını sağa sola atıp elleriyle gözlerini ovuşturup kendini uyandırıyor sonra feryat eder gbi ağlıyor çok zor uykuya dalıyor. Hiç böyle değildi çok sakin bir bebekti geçiyor mu acaba bu dönem çok zorlanıyorum acaba başka bi sıkıntısı mı var diye düşünmekten kafayı yiyorum