Bebeğinizin dudağı su topluyor hani bazen ellerimizle iş gördüğümüzde elimizde su kabarcıkları olur ya ondan. Nedeni de emmek için dudaklarıyla baskı yapması henüz küçük ve güçlü olmadıkları için normal yani benim bebeğimin de kucukken dudağı su topluyordu.