6 ay 10 günlük kızım . Öyle iştahlı bebekti ki . Hem mamayı hem ek gıdayı 3-5gün öncesine kadar çok güzel yer içerdi. Mama olarak 2 numaraya gectık bebelac gold aslında tad olarak aynı ama acaba bu yüzden mi icmıyor . Ek gıdayı da kabul etmiyor ki ? Dün başka bir şey için doktora gitmiştik boğazına baktı bısı yok dedi kan ve idrar tahlili mi vermek gerek dün veremedik . 200 cc içen bebeğim 90 cc zor içiyor . 2 tane dışı çıkarken bile böyle bısı olmamıştı . Ne olablir arkadaşlar ya da ne yapmam lazım ?