ikizlerinannesi canım normaldir daha 12 gün benim bugün 25 günüm oldu bende spinal anestezi aldım ben 1 haftasından sonra korse taktım hem de 2 çeşit üstüne yürüdüm evde ılık duşlar aldım oma rağmen hala bile Elimle karnımı olunca hafif sızı hissediyorum çünkü içimiz yaralı hem de öyle böyle değil düşün o youtube lerde izlemeye korktuğumuz sezaryen olaylarını biz yaşamışız sence insanlar bunun empatisini yapıyor mu size takmayın geçecek elbet korkmayında sakın. BU süreçte insanları takmayın ♥️