6 Ay 8 günlük oğluma sebze ve meyveleri denedim bi kaç kez de çorba yapıp verdim ama yok sevmiyor ne püre ne corba iciyor çatalla ezip de verdim blender dan geçirip de verdim ama ikisi de olmadı hep elimden kaşığı alip kendi yemeye calisti bu sabah kahvaltı yapıyordum Yumurta haslamistim örümcekler geldi yanıma haşlanmış yumurtadan verdim hiç ezmeden etmeden parmağımla yedirdim sarısini yarısını yedi daha fazla vermedim bi tek Sıvı olarak yoğurtlu meyve yiyor diğerlerini yemiyor blw yapmaya başlasam olur mu ben bunu sinyal olarak kabul edeyim mi