Emzirme sütyeni kullanmadığım için bilemiyorum ama victoria secret ın hemen hemen her model sütyenini kullandım. Biraz pahalı evet ama indirimde normal fiyatlara iniyorlar ve yıllarca kullanıldığı için değiyor fiyatına. Her hafta yıkayıp 5-6 senede zor eskittiğimi bilirim. Zaten personeller aşırı ilgili toparlayıcı istiyorum dersen güzel modeller öneriyor ve ben toparlayıcılık ve tam sarması adına hep memnun kalıyorum victoria secret tan.