Egeanul Bugün sünnet olalı bir hafta oldu pipinin alt kısmında sarı yapışıklık var. Üstte de vardı geçti. Enfeksiyon mu değil mi anlamadım. Sarı akıntı da olabilir diye düşündüm. Suya oturtuyorum banyo yapıyoruz. Temizlemem lazımmı kendi mi düzelir acaba
EbruGC Egeanul Canım normal sünnetten 2 hafta sonraya kadar kalıyo o sarı et parçası gibi birşey pipisinin altında oluyor genelde bol bol banyo yaptır su değsin kendisi düşer teramicin kullandınmı kontrole gittiysen sünnet kontrolüne doktora sor artık teramicini bırakayımmı diye bir hafta kullandırıp bıraktırıyorlar sen pipisinin etrafındaki kabuklara dokunma su değsin düşüyo kendi kendine
Egeanul EbruGC sağolaısn canım bir hafta hametan kullandık doktor yazmıştı bugğn son artık yarın kullanmıcaz ama yapışcak diye korkuyorum kantoran yağı sürcem