Mavilii Kizimmmmm parfüm reyonunda satılıyor. Her gittiğimde orda duruyordu. Geçen gün ilk defa denedim ve begendim
Mihrimahim16 Kder01 2 ünlü marka vardı canım… Gerisi o piyasada bildiğimiz 200 300 liralık parfümler.. şuan kaç para olmuştur bilmiyorum…
Mihrimahim16 Kder01 Hepsi para tuzağı 🤭 o delice para akıtılan parfümler Yağ aroma esans ve alkolden ibaret canım.. ucuz parfümlere Yağ seyreltiliyor pahalılar da seyretilme işlemi daha az tek fark o ☺️
Kder01 Mihrimahim16 kız yapabiliyorsan esans çiçek özleri ve malzemelerle yapalım parfüm 😂 kimya bölümü mu okudun canım bu arada
Kubra-34 Bende 1 hafta oldu rose aldim gunluk kullanmak icin. Cok cok guzel degil ama idare eder parasina gore iyi
Mavilii Kubra-34 bende parasına göre iyi olduğu için almayı düşünüyorum. Kalıcılığı da iyi yani o kadar olur anca
Prenssesmom Mavilii ikisinide aldım canım ben night biraz ağır rose daha hafif ve güzel kalıcılığı da iyi yani
Aysenurkp Night armani si nin muadili yaz için ağır kaçabilir belki akşam sıkılabilir rose daha güzel o açıdan.Ama evet çok pahalı parfümlerden daha etkili olduklarını ben de kabul ediyorum neredeyse 1,5 2 gün gitmiyor kokusu
Mavilii Aysenurkp bende night olanini pek begenedim ama rose olan guzeldi. aynen öyle nerdeyse 3 gündür kokuyor üzerimde. Ve pahalı parfümler bu kadar kalıcı bile olmuyor ne yazikki.
Mihrimahim16 Kder01 yok kimya okumadım 🤭 Kimya mühendisinin yardımcısıydım.. esanslar ve yağlar satılıyor herşeyin kolayı var 🤭
Kalpatisi_ Mavilii night ve jasmine olanı kullanmıştım beğenmiştim sonra başka parfüme sarınca onları unuttum 🤭🤭
Mavilii Kalpatisi_ jasmine demi varmis bakın onu bilmiyorum. Ben Bi nightini denedim birde rose olanini. Ama rose olanı daha hafif diğeri daha ağırdı. Jasmine olan nasıldı acaba onuda merak ettim suan😂