BegumKolac Kilo alımı yavaşladı benim bebeğimin de.Bizimki de 5 aylık 7 kg.Doktorumuz 4 ile 5. ay arası 300 gram alabilir dedi.Anne sütüyle besleniyor.Sizin bebeğiniz nasıl besleniyor?
Barlas_mom Daylin1 Doktora danışmanız da fayda var o daha iyi bilir anne sütünü kalitesini arttırıcı besinler tüketmelisiniz yada mama takviyesi vermeniz gerekir. Anne sütü alan bebekler genelde her mamayı içmiyor. Ama ben genelinin aptamil içtiğini düşünüyorum deneyin isterseniz ama mutlaka bir çocuk doktoruna danışın ve gösterin 🙏🏼😌
Azramina Bebeğinin hesabına giriyorsun .oradan aşıları tıklıyosun .aşıların sağında persentil var .oradan tıklayınca ay ay kilo, boy, baş çevresi hepsinin ölçüleri var .normali ,üst sınır ,alt sınır hepsini gösteriyor .oradan takip edebilirsin
bnmyavrm Azramina mavi olan bebegimiz mi yoksa biz mi bakiyorz .yani mavi olan mesela 54 cm gösteriyor ama benm bebegim birinci ayda 57 cm di yani yesil olan kısım a giriyor.
BegumKolac Azramina uygulamayı öğrenmiş oldum teşekkürler.Sizin bebeğiniz anne sütü mü alıyor?Ek gıdaya geçtiniz mi?
Azramina bnmyavrm Mavi olan bizim bebeğimizin değerleri yanlış girmişlerdir o zaman sağlık ocağında kiler
bnmyavrm Azramina bize hc sormadılar kilosunu boyunu bascevresmi kendileri girmiş kafasına göre o zaman hiçte olcmedler
Azramina bnmyavrm Bizimkine her ay ölçülerini girmişler ben de zaten not almıştım doğru girmişler yani bence bir zaman gittiğinizde Söyleyin
bnmyavrm Azramina il değişikliği yaptık ondan da olablr kaydımizi aldık olcum vs yapılmadı heralde bir dahaki kontrlnde yapalir