Asill16 Bebeğim 38 günlük doktora gittik sarılığı var dedi test yaptık. Testlerin çıkmasını bekliyoruz. Aranızda bebeği uzun süre geçmeyen sarılık geçiren var mı ?
Sedaaksyy Asill16 3aylikken geçti sariligimiz genetige kadar tüm tahliller yapıldı ve sonuç olarak uzamış anne sütü sariligina bağladılar