Kızlar 14 aylık oğlum gittiğimiz doktor omega 3 1. Yaşından sonra verilmeye başlanıyor ama senin oğlun hala anne sütü aldığı için 18. Ayda başlayabilirsin dedi. Yada haftada 2 kez balık yerse vermene gerek kalmayabilir vs. Şimdi geçen kış 8. 9. Ayında falan küçük balıklardan vermeye çalıştım ama güzel sonuç alamadım. Kullanan vardır büyük ihtimal ocean markasını önerdi doktorumuz her gün mü kullanacağız yazın kullanılabilir mı? Yada oceandan daha iyi balık yağı var mıdır? Faydasını okudum gerçekten çok güzel bir takviye bebeklerimiz için. Kararsız kaldım.