duyguronita62 Kızlar bebegım 3 aylık. Kanguru alıp almamak konusunda kararsızım . Bide cok zayıfım 46 kiloyum . Kanguru benım neyıme dıyorum bebek arabası varken 😀 sizce ?
ezgicomert duyguronita62 benim bebeğim zayıf olduğu için bana kolaylık oldu. 16 aylık ve hava çok sıcak değilse kullanıyorum hala daha ama sıcak havada ikimiz içinde iyi olmuyor😄
Hellobello duyguronita62 Benim kızım 5 aylık, şuanda asla puseti sevmiyor eskiden uyuturdum orada rahattı, ama şimdi kanguruda etrafı izleyerek gitmeyi seviyor ve kesin uyuyor. Ama 9 kilo olduğu için eşim takıyor kanguruyu, ben henüz denemedim bile 🙈
Kocakgiller duyguronita62 yanı bana göre rahatlık değil sevemedim kullanamadım eşim benden çok kullandı ve çok sevdi🤣 ben minyon olduğum için rahat gelmedi ama yinede kucakta taşımaktan kolaydı. Bence letgodan 2. El temiz bir tane alın uygun yollu en azından beğenmezseniz paranız boşa gitmez.
melekdag Bebeğiniz 8-9 kilo olduktan sonra taşıması güç oluyor . Sırt özellikle taşıma kaynaklı ağrı yapıyor en azından bende . İlk aylar kullanım için kolay olur .
Kocakgiller duyguronita62 rica ederim bende öyle yapmıştım kraftın daha kutulu kangurusunu 50 tl ye almıştım pazarlıkla sadec açıp denemişler sıfır ayarında idi 1.5 sene olcak ama🙂 şimdide ablam kullanacak insallah🤣 nesilden nesile gidecek bizim kanguru😛
Poyrazin_annesii Sıcak aylarda cok terlıyor bebek ıcınde. Ama rahatlık olarak bn markete gıderken cok rahat edıyrm
Srhkmc duyguronita62 Kanguru bel destekli değilse eziyet oluyor birde istemsizce bebeği tutma gereği duyuyorsunuz bi anlamı kalmıyor. Kumaş olarak da çok rahat edilmiyor bence. En güzeli sling hem bebiş çok rahat edip uyuyor hemde daha güvenli geliyor bana 🙈
Olric11 duyguronita62 19 aylık oğlum ben halen kullanıyorum acil durumlarda hemen çıkmam gereken zamanlarda normal kucakta taşıyamıyorum kurtarıcı oluyor kanguru Bebek arabası kontrollu bisikletimiz var ama hayatda binmiyor
Serpil51 duyguronita62 4aydan 12 aya kadar kullandım gayet rahat oluyor bebek arabası yük oluyor bana sevmedim hiç de kullanmadım 13 aylık yürüdü zaten kendi arabamız da olduğu için gerek kalmadı bebek arabasına