Hayırlı günler sevgili anneler kızım 2 buçuk yaşında iki gündür burnu akıyordu birazda ateşi oldu pedifen verdim dün Allah a şükür iyiydi burnu akmiyordu dışarıya avmye falan gittik gece 11e kadar disardaydik kızım saat 1 civarı uyudu sabah uyandığımda yastığı kandı ve burnunda kurumuştu kan şimdi kahvaltı yaparken yine kan geldi burun deligide kanla dolu neden olduğunu anlamadım birkaç gün önce evet burnu akarken siliyorduk peceteyle yara olduysa bile kan bugün gelmiş olabilir mi yoksa yazdır normaldir illaki olabilir mi biraz panikledim sizlere danışmak istedim