Kızlar 1 buçuk aylık bebeğim emziriyorum ama bazen krize giriyo ve beni almıyo biberon veriyorum mecburen sütüm de yetmiyo mama takviyesiyle gidiyoruz. Sütüm azaldı sanki ne yesem bilemedim artık ek çay su vs deniyorum hepsini bir de biberonun ucu sert göğüs ucumu da öyle istiyo sanki o yüzden almıyo bazen beni sadece beni emerse de doymuyo ne yapacağımı bilemedim akıl verin ne olur