ArvenDua Bebeğim 4 aylık oldu bugüne kadar sadece d3 veriyordum , bu aydan sonra artık demire de başlamamız gerektiğini biliyorum , ikisini birlikte kullanan var mı hangi aralıkla nasıl vermemiz gerekiyor
Durununannesi3433 ArvenDua bestiron sabah akşam aç kg başına 1 damla yani bebeğiniz 6 kilo ise veya 6.9 kg a kadar 6 damla. D vitaminini aç tok farketmez. Ama öğlene kadar vermiş olun ki vücut en iyi şekilde faydalansın. 1 fıs vereceksiniz. Doktor tavsiyesi
Durununannesi3433 ArvenDua 9. Ayda kan tahlili ister doktor kanda demir normal ise demir bırakılır d vitamini 1 yaşa kadar devam
Vera01 ArvenDua kg başına 2 damla.mesela 6 kg ise bebeginiz sabah aç karnına 6 damla ,akşam 6damla veriyorum bestironu kızıma.sonra 1 saat mama veya anne sütü vermiyorum.doktorun bize söylediği bu şekil.1 yaşına kadar kg ne kadar gelirse damlada kg kadar artirilacak