Sevim07 Bebegimzin uyku saati geldiğini hepimiz anlarız peki nasıl uyuyor veya uyutuyorsunuz hanımlar? Ben mesela ağlama sesinde gözlerinden anlıyorum ve kucağımda pispisliyorum. Ya da salliyrlum emziği veriyorum gözler öyle gidiyor Ama bazen uykusu olduğu halde feci bi şekilde direniyor ? Sizde durumlar nasıl nasıl önleminizi alıyorsunuz ?oglum bu arada 3 aylık.
Tuba Sevim07 oglum 3 aylikken sadece memede emerek uyurdu. disarida oldugumuz zamanlarda da bebek arabasinda cok rahat uyurdu. uykusu geldigini hic belletmezdi hemen bagirmaya baslardi. önce sakinlestirmem gerekiyordu sonra meme veriyordum eme eme uyuyordu. suan 6 aylik ve hangi saatlerde uyudugunu biliyorum ve o saat gelmeden emziriyorum ve genelde huysuzlasmaya basliyor, gözlerini ovuyor falan o zaman baya uykusu olmus oluyor. yataga yatiriyorum emzik veriyorum bende yanina uzaniyorum biraz bagiriyor (belki 1-2 dk?!) sonra dönüp uyuyor.
Semrakrhn38 Sevim07 uykusu geldigni anliyorm mizmizlaniyor ayagima aliyorm hemen sesler dinletiyorm ultrason sesi kalp atimi vs. onceden kundak yapiyordm smdi cok sicak die yapmiyorm ellerini tutarak hizli hzli salliyorm dalacagi zaman yavasliyorm sonra surwkli ayagmda boyle uyuyoruz 😀
Kadriye Sevim07 benimki 10 aylik oldu ama uyku düzeni yok. Akşam 8-8.30 gibi yatar sonra saat başı kalkar emer uyur. Gündüz iki defa uyuyor. Ilki 11 gibi yarım saat ikincisi ikindi vaktinde yarim saat. Genelde emerek uyuyor. Bu durumdan vazgeçirmeye çalışıyoruz bakalim. Tavsiyelere acigim😊
Jelibon Sevim07 5 aylık, uykusu gelince huysuzlanıyor oradan anlıyorum, çok uykusu varsa memede uyuyor, ama genelde kucakta ya da ayakta sallanıyor. Ama bu ara daha çok kucağa alıştı sanki, büyüdü artık zor oluyor kucakta uyutmak
Sevim07 Tuba ya dışarda arabada bebek arabasında benimkisinde uyuyor. Aşıların etkisi mo yada sıçrama dan dolayı mı anlamadım. Bizimkisi de 3 saatte bir emiyordu .. doktora gittik kilo almamış falza 1 ayda 300 gram . Su an her ağladığında da emziriyorum ama bazen uyumamak için de acıkası direniyor. Sonra kucağımdan yatağa indirip yan yatıriyorum öyle seviyor . Sonra biraz daha ağlayıp zorla uyuyor sonrasında bazen direk dalıyor:(
Sevim07 Semrakrhn38 ayakta da zor sonra nasıl.kalkiyorsun ;D benim de uykum varsa kollarıma.agkip uyuyorum veya gogusume:)
Tuba Sevim07 benimkide 1 aylik oldugundan beri evde sadece yatarak emmek istiyor, kucakta bi disaridayken emiyor ama asla kucakta emerken uyumaz ve huysuz ise cok bagiriyor istemiyor🤷🏽♀️ belki asinin da etkisi olabilir tabi ona bir sey diyemem oglumda hic bi etki yaratmadi. suan 6 aylik disarida bebek arabasinda uyumak istemiyor sürekli oturup her yere bakmak istiyor. yatirdigim an kiyameti kopariyor. bagirip sizlayip duruyor ve bi süre sonra pes edip gözleri gidiyor ve uyuyor. ama uyuyana kadar da canimdan can gidiyor🙄😐
Sevim07 Kadriye ya açıkçası uyku düzeni bizde kendiliğinden oluştu. Daha 1 aylıkken bi ara 3 saat değil 4 5 saat bir fiil uyuyordu. Sonra gece leri 9.30 da yatıyor 3 de uyanıyor sonra tekrar 6 da. Gece yani hala bu 3 saat kuralı ama kendiliğinden. Çocuğa rutin oluşturmaya çalış geçe bi olmadi bi internette yaz araştır orda yardım edecek şeyler vardır:)
Sevim07 Tuba hahahaha 6 aylıkken biraz daha hareketli ve iş biraz daha zor herhalde benimkisine göre. Keşfetme dünyası resmen