Ayy ne çektim yaklaşık 1 ay, ömrümde öyle kabızlık yaşamamıştım. Meğer doktor kontrolüne gidince doktor suya atılan bir ilaç veriyormuş ben gidememistim pandeminin yoğun günleri idi. Şu an sanırım o zamanlardan oluşan hemoroidim var. Çok geçmiş olsun