Slm kızlar bısı sorcam sımdı kız kardesım 8 aylık hamıle karacıger emzımlerı yuksek cıkmıs doktor ılac vermıs eger gecmezse sezeryana alacak dıger durumları ıyı ama doktor ne derse o tabıkı ama belkı basından gecen varsa bu kasıntısı ıcın yada emzımlerı sunu yaptık duzeldı dıyen varmı aranızda degerlendırıp belkı kız kardesımdede yapabılır tabıkı doktoruna sorarak