Mmelekoz merhabalr ben de 1 haziranda doğum yaptım 3170 doğdu. 3 gün sonra 3000 kiloya düşmüştü. Geçen çarşamba gittim 3360 olmuş doktorum sınırda kilo alıyor az alıyor falan diyor . Günde 3 öğün mama vereceğim ama sütüm taşıyor. Bende anlamadım. Sürekli emiyor. Ama söyle bir sorun var ben kahvaltı bile yapacak zaman bulamıyorum doğal olarak süt var ama içeriği boş demek ki . Tek başıma olduğum için beslenemiyrldım .