Arkadaşlar selamlar herkese hayırlı cumalar 🌱
Oioi silikon mama tabagimiz kayinvalidem tarafından bulasik makinesinde yıkanmış. Tabağa da makine tabletinin kokusu sinmisti. Oyle bir sinmiş ki yemeklere kokusu çıkıyordu.
Çözüm için..
Önce beyaz sirkeli sicak suda 1 saat beklettim.
Sonra 2 gun karbonatlı kaynar suda beklettim. Her gün suyu ve karbonati yeniledim. 2 ser paket karbonat kullandım ve sonuç başarılı.
Sizlerin de kullandığı silikon beslenme gereclerinde koku varsa bu şekilde giderebilirsiniz.
Bilenler ve uygulayanlar vardir elbette. Bilmeyenler ile paylaşmak istedim.
Sevgiyle kalın
💚