Mmelekoz 11 gunluk bebegimin vucudunda anlik bu sekilde kizarikliklar oluyor ortasunda kucucuk bi beyaz tepe var bi sey isirmis gibi. Kisa sure sobra kendiliginden kayboluyor. Doktor simdilik bi problem gormedi cogalirsa bi cozum uygulayalim dedi. Bu kizarikliklar neden olur
Damla33 Mmelekoz yüzünde var bbm bebeğinde kırmızı ucu beyaz dün opulmektn dedi bana sağlık ocağındaki hemsire
Arenilay- Mmelekoz bizimde vardı doktor ellemeyin vücudundaki pisliği atıyor geçer dedi 25 günlük şuan geçti
Mrve19 Mmelekoz canım benim bebeğimde de oluyordu yediğüm içtiğim şeyleri gözlemledim ve yumurtaya alerjisi varmış o yüzden oluyormuş şimdi Yumurta yemeyi bıraktım ve olmuyor
Merveada21 Mmelekoz yenidoğan alerjisidir o dünyaya adapte olurken sivilceye benzer kızarıklık olur geçer normal o siz yine de gözlemleyin havalarda sıcak isilik de olabir
Hanifemusa Bebeğe ne giydirdinix ? Çok sıcaksa öpülmeden detarjandan olabilir. En kötü alerjidir. Resim göremedim bu arada attıysaniz
Mmelekoz Hanifemusa fotogrsf yuklemeye calistim ama yapamadim 🙈 aslinda bebegim cok fazla opulmuyor bide sadece yanaginda degil
Mmelekoz Damla33 aynen canm benimde oylr ama sadece yabaginda degil vucudunda bacaginda falan da cikiykr birkac saat durup geciyor kendiliginden. Bebegim cok opulmuyor aslinda dikkat ediliyor cevremde
Melekk3 Damla33 ay bizde de var aynısı sağlık ocağı doktoru bana da opmekten olur dedi ama opmuyoruz ki. 3cesit krem verdi baya küçüldü ama hala pütürluk var. Birde llhastaneye doktora gosterrecem
Hanifemusa Mmelekoz benim ilk oğlumda da çıkmıştı. Her yerinden . Alerjiden mış. Tabi ben bunu aylar sonra öğrenmiştim oda ayrı Bi konu 😁
Busragokceberra Mmelekoz https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Damla33 Mmelekoz bnmde 3 yasinda kızım vae o opuyo malesef uyarinca asabilesio ondan dolayı çıkıo diye dusunuyorm bnde intenettede 1 2 ay normak yazio vücudu oksijenle tanıştigindn falan yazio
Nurdanderin Benim bebeğimin de yüzünde oluyor bi saate geçiyor öpülmüyor ve sıcak da değil. Bebek kilo aldıkça olur geçer dediler ne kadar doğru bilmiyorum
Mucizelerherzaman Mmelekoz benimde bebeğimde anlık oluşup kayboluyordu geçen hafta alerji mi diye düşünmüştüm aynı dediğiniz gibi i beyaz etrafı kırmızı hareler, 3 tane çetesinin altında , bi kolunda , 1 de kaşında oluşmuştu
Mucizelerherzaman Mmelekoz bebeğim 18 günlük geçen hafta oluştu ve aynı gün içinde oluşanlar kayboluyordu bu hafta hiç oluşmadı, neyden olduğunu bilmiyorum
Mrve19 Mmelekoz test yaptıramadım ben bu hafta gideceğim ben hergün devam ettiği için kızarıklık lar kahvaltıda yediklerimi deneyerek ilerlesin mesela 1 gün Peynir yemedim ama kızarıklık devam etti en son Yumurta yemediğimde kızarıklar geçince anladım ama sadece Yumurtaya değil örn Hazır çikolata yiyincede oluyor yani içinde Yumurta olan herşeye
Hanifemusa Mmelekoz süt ve süt ürünlerine. Tabi belirti o şekilde başlamıştı. Sonra mukusli gürültülü kaka. Fışkırır tarzda kurma . Sonra kanlı kaka ya döndü. 4 aylıkti alerji teşhisi konuldu.