2019 yılı 18 mart son adet tarihim. Aynı yılın sonunda ilk çocuğum doğdu o 5 aylıkken henüz adet görmeden hamile kaldım 2021 şubatta 2. Doğdu. 2. çocuğum şimdi 16 aylık hala adet olmadım. Emziriyorum. Emzirmek baskılıyor diyorlar doğru mu. Emzirme sonlansın 3 ay içinde adet olmazsan dr öyle git diye okudum bi kaç yerde sizlerin süreç nasıl ilerledi??