Ya kızlar bundan yaklaşık 1 ay önce malum iş olurken sanırım biraz içime de gitti doğum yapalı 3 ay oldu henüz alet taktrmadim adetde olmadım normal olarak ama sürekli aklımda hamilemiyim sorusu var ya sürekli uyku halindeyim 2 haftadır yoruluyor ondandır diyom ama sonra bi acabaa mi sorusu oluyo 2 hamileligimdede hiç belirtim olmadi ilkinde göğüs hassasiyeti ve adet gecikmesi oldu ikincide sadece adet gecikmesi oldu hani hamile kalsam anlmam test yapsam mı yapmasam mi değilimdir demi ya sut korur derler ya Rabbım isteyen herkese versin inşallah aratmasın yoklugunu