11 ay 15 günlük sadece koltuğu tutup kalkıyor sıralama yapmıyor emeklemiyor.oğlumda öyleydi 14 aylıkken yürüdü. sanırım kızımda öyle olucak.ama ben düşmesini engelliyorum çünkü düştükçe korkar ve daha çok uzaklaşır diye oyun haline getiriyorum düştüğü zaman kucağıma düşürüyorum vs.