amaaannbeesende Merhaba kızlar bebeğim 9 aylık sadece bir kere yanlarını traş yaptırdım kulak arkasını rahatsız ediyor diye , 9 aylık ama hala tepe kısmı vs boş saç dengesiz ve seyrek . 0 yaptırdınız mı faydası oluyor mu ne kadar süre de uzuyor ?
Tuba_engn amaaannbeesende 3 aylıktı yaptırdığım da. Evet saçlarda eşitlenme var. Bir kere daha yaptırmam lazım ama erkek bebeği diye yaptırmayacağım. Kız bebeğim olsa idi kesin yaptırırdım ve eşitler ve uzun olmadı için dokunmazdı bir daha. Ben gür olması için yaptırmadım çünkü doktorumuz yapısı ne ise o dedi ve sofor da olsa ince yumuşak telli yapısı. Babası ile 3 ay da bır yanlardan tarla götürüyoruz mis gibi rahatlayıp geliyor. Annem ben küçükken zilet ile kazımıs gerçekten çok gör ve simsiyah rengi olmuş. Normalde açık buğday imiş saç rengim resimlere bakıyorum.
Damla29 amaaannbeesende 1 yasında vurduk sıfıra bebek saclarındam daha kalın cıktı tavsiye ederim kızım var 5 bucuk aylık bayram sonrası onuda vurck eşim hatta bi yakınım sadece makineye vurdu ama hala ince saçları bebek şaçı gbi en kötü epilasyon gbi düşünün kıl kökü ortaya cıksın diye jilete vuruyosn
Busbusss amaaannbeesende merhaba. Benim oğlumunda saçları çok ince ve az sadece denemek için yanlarını kestirdim hemen uzadı ama yine incecik saç rengi de açık kumral sarı gibi ne saç rengi değişti nede telleri hala ince o yüzden sıfıra vurdurmayı düşünmüyorum
Minzilikuymak61 Ben 1 aylikken komple 0 a vurmustum birazdaha gec yapabilirdim, ama, mecburdum ameliyat olmustu ve kafasından serum taktiklari icin sacinin yarisini kazimislardi. Simdi sadece yanlarini kestiriyorum cokda guzel uzadi
ElmaliTurtamm Valla hiç tavsiye etmem bız 1 yaşından sonra yaptırdık çok pişmanım ayrıca saçları açık renkse daha koyu cikiyo ki benim kızım saçları öyle oldu koyulasti bide aynı seyrek şekilde çıktı.cocugun yapısı neyse saçları öyle oluyo zaten pişmanlık yani
birtosbikannesi ElmaliTurtamm merak etmeyin eger sac rengi acık renkse tekrar acılıo sonuctan kökten gelenler var hic kestirmeyecek degildiniz kökten gelecek olanlar koyuymus ki koyulmus bebeginizin saci
Pirayeada ElmaliTurtamm hayır onunla alakası yok büyüdükçe saç koyulaşır ayrıca yeğenimin saçı sıklaştı çok güzel oldu 3 aylıkken makineyle kesti kız kardeşim..bizim arkadaşın bebeği de sapsariydi saçları kestirnedi şimdi kahverengi oldu
Alygkc ElmaliTurtamm ben de bınu söylüyorum herkese kimse inanmıyor ısrarla kestir bak nasıl gür çıkacak diyor yaa
Damla29 ElmaliTurtamm eşim alman cocukları gibiymiş ufaklığı resmi bile var ama suan görseniz kumral koyu renk şaçları büyüdükçe koyulaşmış yani onun kestirmeyle alakası yok bence
Pirayeada Tuba_engn evet kimisi açılıyor benim ki simsiyah doğmuştu şimdi kahve oldu bakalım ne olacak 4 aylık henuz
DefneVeraasigi Eşitsizlik ayukka çıkmıştı geçen yaz kesmiştik kızımın saçını. Hem kötü görünüyordu hem de çok sıcaktı . Zaten saçlı doğduğu için saçının miktarı arttı mı artmadı mı bilemiyorum
Nltka Psikolojik olarak kaldırıRım diyorsanız yaptırın . Zira çok üzülmüştüm oğlumun saçı sıfır olunca . Bizimki seyrek ve bazı yerlerde var bazı yerlerde azdı eşitlensin diye yaptırdım. Hı uzuyor ama uzayana kadar çok üzüldüm
Elf123 amaaannbeesende iki kızımı altı aylık traş yaptım saçları eşit ve gür oldu bi yaşında toplanacak kadar saçları vardı oğlum yedi aylık elim istemedi dökülme cok oluyor diye istiyordum iki haftadır dökülme azalı yeni saçlar uzuyor seyreklik yok saç rengi sıklığını traş yapmanız değiştirmez dört yaşına kadar sapsarı saçları vardı sonra birden karardı kızlarım üç dört Yaşlarına kadar bembeyaz dı tenleri dört yaşından sonra esmer oldular hele yazın iyice kararıyorlar
Deletedmom_22 amaaannbeesende hiç kel yapmadım😶ama kısa kestirmiştim küçükken, kulaklarını sürekli kaşıyordu saçları oraya kaçıyordu diye. Saçlar güzel şimdi , çabuk uzuyor hem
Sudee96 amaaannbeesende kuaförler bir faydası olmadığını söylüyorlar bencede gereksiz görüntü olarakda çocuğuma öyle birşey yapmam 🤷♀️Bu gür çıkma muhabbeti yapıyla alakalı zaten
Sontvbukucu amaaannbeesende kisa ve görünmeyen saçların tümü aynı hızda uzadığı için daha gür görünür. Yoksa sac kestirmek gürlestirmez. Bilimsel olarak kaniti yok.