1prensannesi06 evet süt kesinlikle vermeyin, onun yerine besleyici mamalar yapabilirsiniz. 1yaşından sonra bile tavsiye etmiyolar aslında çok bir katkısı yokmuş. Yoğurt kabız yapmaz dediklerş gibi, ben kabızlık döneminde günde bir çay kaşığı zeytinyağı vermiştim ve de kabak haşlamıştım. Kayısı vermeye gerek kalmadan çözüldü sorun. Bir de çok sık masaj yapıyordum karnına bağırsakları hareketlensin diye