Ben çok anlamam eşim çok sever çiçekleri.Bana söylediği şu : gündüz çiçeğe su verme akşam serinlikte ya da karanlıkta ver .Çiçeğin yeriyle milim oynama 😂🤭Hiçbir çiçeğinin de solduğunu görmedim. Az su vermekle çok su vermekle alakalı değil bence. Toğrağı nemli değilse akşamları su verir . Nemliyse vermez .