01_10-2020 Oğlum ateşliydi antibiyotik verdiler düzenli bi şekilde kullanıyoruz. Fakat bugün bi öksürük bi balgam burun akıntısı ile uyandık sizce yapabileceğim birşey var mı ılık bitki çayı veriyorum bunun dışında yapabil ceğim
Nilunas 01_10-2020 10 gündür benim kızda öyleydi antibiyotiki bitirdik burun akıntısı bitti balgam geçmedi birdhaa götürdüm doktora biley vermemem küçük daha dedi buhar makinesinin içine vicks ya da okaliptüs yağı damlat dedi bol bol su içir balgamı atabilsin dedi 10 aylık kzıım
dogukusss 01_10-2020 hastalanmayan çocul diye instagram sayfası var. Sarımsak kürü yapıyor ve ciddi olumlu dönüşler var bakmanızı tavsiye ederim
01_10-2020 Nilunas Vikcks ile arkasını önünü yağladım acı adaçayı elma yağı sürdüm ayaklarına aferin vericem antibiyotikten sonra oldu bunlar buhar makinemiz henüz yok okaliptüs yağı alsam yağlasam nasıl olur ki
01_10-2020 Alygkc bizim ateşimiz oldu ateşten sonra iğne yapıldı ateşimiz düşmeyince doktora gittik tekrar antibiyotik verdiler ondan sonra tekrar başka doktora gittim oda antibiyotik verdi farkli sadece bunu kullanıyoruz yağlıyorum bol sıvı su tüketiyor iştah açıcı şurup veriyorum