Elisaliya1 Kızım 4 aylık genital bölgesinde tüylenme oldu ve az başlayıp şuan biraz daha arttı korktum böyle bir durum yaşayan var mı doktora gittiniz mi ne oldu
KEREM0000000 Elisaliya1 doktora gitmelisiniz korkutmak istemem ama önemli olabilir belirtileri arasında tüylenme olan bi rahatsızlık var sodyum düşmesine neden olabiliyor bu da bebekte sıkıntı yaratır vakit kaybetmeden gidin doktora
Mira-mommy Doktora gidin hormon tahlili yaparlar kan alırlar normal bir şey değil çünkü en azından erkenden giderseniz hemen tedavi ile ilerlememiş olur