Ayso5 bu gibi durumlarda hemen calpole veya başka ateş düşürücüye basvurmayin. En iyi antibiyotik de sarimsaktir.
Bebeğe şuan veremiyorsunuz ama kendiniz yiyip emzirmeniz gerekiyor.
Instagram’da hastalanmayancocuklar hesabı var, bence çok etkili. Herkes deneyimlerini paylaşıyor.
Sarımsak yutup, bol bol emzirip bebeğin bagisikligini guclendirmelisiniz. Tabi bence☺️