Derinnlina bilinçli bir insanım anneden ziyade. İlk önce. Gülüp geçiyorum genelde çoğu foruma bunlar hariç. Tabiki isteidiginizi yazarsınız ben sadece araştırıp cevabını bulamadığınz şeyleri yazmanızı tavsiye ettim. Sonuçta herkese açık bı yer bende istediğimi şuan da olduğu gibi yazıyorum Google bakmama gerek yok eşim çocuk doktoru sizin için önerdim ben :) okuduğunuzu anlamakta güçlük çektiğinizi düşünüyorum. 2.300 doğmuş bir minik 2. Ayına girmiş üstüne daha iki haftası var diyorsunuz 4.500 kilo size yetmemiş sonra da ayda 800 gram 1 kilo alması gerektiğini söylüyorsunuz kendiniz sizin ki kaç almış tahminen hadi hesaplayn