Oğlum doğduğundan beri aşırı iştahlı. Biliyorum, çoğu anne için bu bulunmaz nimet ama benim bebekliğim, çocukluğum hep kilolu geçti ve akran zorbalığı yüzünden ciddi travmalarım var, bu yüzden lütfen yanlış anlamayın. Ben bebekken iştahsızmışım ve annem muhallebilerle şişirmiş beni. Tabi ben çok dikkat ediyorum oğluma verdiklerime ama ne versem yiyen bir çocuk. Son günlerde tabağındaki bitince mızmızlanıyor ama ben fazla vermek istemiyorum çünkü hala emiyor ve mama da içiyor. Sütüm artmadığı için hep mama takviyesi yaptık. Ek gıdayı silip süpürüyor 1 saat sonra meme-mama için ağlamaya başlıyor. Emiyor, yine ağlıyor mamayı da içiyor ve abartmıyorum mama bitince ağzından çıkarıp biberon ucunu gülümsüyor bize. Sabahları da aynısını emmeyi bitirince yapıyor çünkü sütüm sabahları fazla oluyor. Resmen yemek içmekten mutlu oluyor 😅 Mamasını azaltayım dedim ama biberon çabuk bitince ağlıyor anlıyor resmen. Ne yapsam bilemiyorum. 9. ay kontrolünde doktoruna danışacağım ama son günlerde sanki biraz tombullaştı gibime geliyor, çok kafaya takmaya başladım. 17 yaşından beri beslenme bozuklukları ile savaşıyorum kendim. Bu yüzden çok endişeleniyorum.
Emeklemedi henüz 8.5 aylık ama ellerimize tutunup ayağa kalkıyor, yine tutunarak adım atıyor. Hareketlenince dengelenir mi bu acaba bilemiyorum. Biraz iç dökme biraz da iştahlı bebek tecrübesi olan varsa belki paylaşır diye yazayım dedim.